Чувствате ли се пренатоварени на работното място? Мислите ли, че информацията, задачите и документите, с които ви затрупват, са прекалено много? Е, ако отговорът на тези въпроси е положителен, трябва да се замислите за промяна. А това изменение идва с организирането на вашето работно време.
Управлението на времето е нещо изключително важно както за работното място, така и за личното свободно време, така че не го загърбвайте с лека ръка. За да успеете успешно да оползотворите цялото налично време и да не се натоварвате толкова много на работното си място, трябва да започнете с промяната на офиса.
Организирайте пространството така, че да ви е наистина удобно и комфортно. Изберете мебели, които "работят" за вас. Не забравяйте да украсите офиса подходящо, защото точно в малките детайли се крие тайната за комфортната атмосфера.
Организирайте добре входящата информация и документите, които ви дават. Не натрупвайте тонове хартия на бюрото, докато работите. Намерете начин да разпределяте отделните документи на точно определени места. Така ще знаете кое къде се намира и няма да губите време, за да ги търсите.
Един от основните съвети, давани от специалисти за по-добро организиране на времето, е направата на т.нар. седмичен планер. Вземете подходящ тефтер, разграфен на отделните дни в седмицата, и записвайте вътре какво кога предстои. Отбелязвайте задачите си там, дори те да са маловажни. Така много по-лесно ще можете да организирате вашето време и да свършите всичко, което е определено за дадения ден.