Десетте най-скъпи бранда за тази година

29.05.2018 | 16:40
по статията работи: econ.bg
8 американски и 2 китайски търговски марки са начело в класацията за 2018 г.
Десетте най-скъпи бранда за тази година
Снимка: БГНЕС

Осем американски и два китайски бранда са начело в класацията на 100-те най-скъпи марки в света за 2018 година.

За пръв път две китайски компании попадат в Топ 100 - онлайн търговецът Alibaba се изкачи от 14 на 9 място, а технологична група Tencent - от 8 на 5 място (виж таблицата), в класацията BrandZ, която се разработва съвместно от консултантските компании WPP и Kantar Millward Brown вече 12 години.

Лидерската си позиция запазват американските гиганти Google, Apple и Amazon, чият обща цена е равна на фантастичните 810,252 млрд. долара.

Общата стойност на марките, включени в BrandZ Top 100 за 2018 г. възлиза на 4.4 трлн. долара, което представлява рекорден ръст от 21% спрямо миналогодишната класация, като увеличението в номинално изражение е почти 750 милиарда долара.

По традиция американските компании доминират в класацията. Тази година техният брой е 57, но по-важното е, че общата им стойност съставлява 71% от стойността на всички марки, включени в Топ 100.

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 31.12   406 г. – Германските племена вандали, свеби и алани преминават река Рейн и заемат Галия. 1600 г. – Английската кралица Елизабет I създава Източноиндийската...