Десетте най-скъпи бранда за тази година

29.05.2018 | 16:40
по статията работи: econ.bg
8 американски и 2 китайски търговски марки са начело в класацията за 2018 г.
Десетте най-скъпи бранда за тази година
Снимка: БГНЕС

Осем американски и два китайски бранда са начело в класацията на 100-те най-скъпи марки в света за 2018 година.

За пръв път две китайски компании попадат в Топ 100 - онлайн търговецът Alibaba се изкачи от 14 на 9 място, а технологична група Tencent - от 8 на 5 място (виж таблицата), в класацията BrandZ, която се разработва съвместно от консултантските компании WPP и Kantar Millward Brown вече 12 години.

Лидерската си позиция запазват американските гиганти Google, Apple и Amazon, чият обща цена е равна на фантастичните 810,252 млрд. долара.

Общата стойност на марките, включени в BrandZ Top 100 за 2018 г. възлиза на 4.4 трлн. долара, което представлява рекорден ръст от 21% спрямо миналогодишната класация, като увеличението в номинално изражение е почти 750 милиарда долара.

По традиция американските компании доминират в класацията. Тази година техният брой е 57, но по-важното е, че общата им стойност съставлява 71% от стойността на всички марки, включени в Топ 100.

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...