„Фейсбук” съобщи, че е отчел печалба от над 3 млрд. долара и общи приходи от 8 млрд. долара само през първото тримесечие на 2017 година.
Според данните това сочи увеличение със съответно 76% и 49% спрямо същия период през предходната година. Като най-голяма социална мрежа в света и лидер в сферата онлайн рекламата, „Фейсбук” се стреми да разнообразява приходите си, чрез разширяване в нови области като съобщения, изкуствен интелект и виртуална реалност.
Въпреки това рекламата продължава да е основният източник на финанси – само за първите три месеца на 2017 година, компанията е отчела 7.86 милиарда долара печалба. И това далеч не е единственото, с което водещата социална мрежа успя да се похвали.
В доклада за приходи става ясно и, че броят на хората, които използват „Фейсбук”, е нараснал с 17 на сто, достигайки почти 2 млрд. потребители.