Нараства интересът на китайските потребители към местните брандове

03.10.2019 | 13:15
по статията работи: econ.bg
Търсенето на местни продукти в специфични пазарни сегменти се е увеличило от 38% през 2009 г. до 70% през 2019 г. Най-голям дял заема потребителската електроника, където трайно се наложиха фирми като „Хуауей" и „Сяоми"
Нараства интересът на китайските потребители към местните брандове
Снимка: под лиценза на creative commons

Китайските потребители показват нарастващ интерес към местните марки, които се стремят да се утвърдят на глобалните пазари и успешно конкурират чуждите в страната, се казва в доклад на технологичния гигант „Байду".

Търсенето на местни продукти в специфични пазарни сегменти се е увеличило от 38% през 2009 г. до 70% през 2019 г. Най-голям дял заема потребителската електроника, където трайно се наложиха фирми като „Хуауей" и „Сяоми".

Търсенето на културни и развлекателни продукти също е нараснало с 36% в рамките на десетилетие и тук важно място заемат китайските филмови продукции, радващи се на голям интерес сред местната публика.

Повишава се популярността и на облекла, автомобили, козметика и специфични хранителни продукти. Според доклада на „Байду", интересна любопитна подробност е, че китайските продукти се радват на засилващ се интерес основно сред младото поколение.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 27.12   537 г. – В присъствието на император Юстиниан I тържествено е осветена новата църква Света София в Константинопол. 1703 г. – Подписан е Метуенския договор...