Нараства интересът на китайските потребители към местните брандове

03.10.2019 | 13:15
по статията работи: econ.bg
Търсенето на местни продукти в специфични пазарни сегменти се е увеличило от 38% през 2009 г. до 70% през 2019 г. Най-голям дял заема потребителската електроника, където трайно се наложиха фирми като „Хуауей" и „Сяоми"
Нараства интересът на китайските потребители към местните брандове
Снимка: под лиценза на creative commons

Китайските потребители показват нарастващ интерес към местните марки, които се стремят да се утвърдят на глобалните пазари и успешно конкурират чуждите в страната, се казва в доклад на технологичния гигант „Байду".

Търсенето на местни продукти в специфични пазарни сегменти се е увеличило от 38% през 2009 г. до 70% през 2019 г. Най-голям дял заема потребителската електроника, където трайно се наложиха фирми като „Хуауей" и „Сяоми".

Търсенето на културни и развлекателни продукти също е нараснало с 36% в рамките на десетилетие и тук важно място заемат китайските филмови продукции, радващи се на голям интерес сред местната публика.

Повишава се популярността и на облекла, автомобили, козметика и специфични хранителни продукти. Според доклада на „Байду", интересна любопитна подробност е, че китайските продукти се радват на засилващ се интерес основно сред младото поколение.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 17.12   546 г. – Крал Тотила завладява Рим. 1538 г. – Папа Павел III отлъчва от църквата английския крал Хенри VIII. 1777 г. – Франция първа признава...