Лозанов: Медийните кампании не дават резултат, затова се плаща директно на избирателя

05.11.2019 | 15:05
по статията работи: econ.bg
По думите на Лозанов политиците си въобразяват, че когато по време на предизборна кампания поставят журналистите на трупчета и те сами започнат да се самопредставят, това ще даде голям резултат, но дава обратен резултат - негативен
Лозанов: Медийните кампании не дават резултат, затова се плаща директно на избирателя

"Колкото повече се купуват гласове, толкова по-неефективни са медийните кампании". Това каза пред БНР медийният експерт и бивш председател на СЕМ Георги Лозанов и поясни, че понеже кампанията през медиите не дава резултат, затова се плаща директно на избирателя. Той коментира, че медийната кампания за местните избори е била скучна и по правилата.

"Медийните кампании са много малко медийни, те са политически кампании. Чрез Изборния кодекс и съпътстващи договори медиите се превръщат в политически пиар на кандидатите, което е обратно на това, което се очаква от медиите - да извършат журналистическа работа, така че да дадат възможност на избирателя да направи своя избор", коментира Лозанов в предаването "Преди всички" по програма "Хоризонт".

Според експерта, ако кампаниите се освободят и журналистите решават кого да поканят, особено в обществените медии, където не трябва да бъдат платени интервютата с кандидатите, явяващи се на избори, това ще промени инструментариума, с който медиите могат да си служат: 

"Сега се оказва, че журналистите от обществените медии нямат никакъв инструмент, с който да се справят с произвола на политиците и с начина, по който те решат да се самопредставят", уточни Лозанов и даде пример с поведението на Волен Сидеров в предаването "Референдум" по БНТ. 

"В предизборна кампания изчезва свободата на медиите, която и без това доколко ли имаме", коментира още медийният експерт.

По думите на Лозанов политиците си въобразяват, че когато по време на предизборна кампания поставят журналистите на трупчета и те сами започнат да се самопредставят, това ще даде голям резултат, но дава обратен резултат - негативен.  

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 08.11   392 г. – Със забраната на езическите ритуали, император Теодосий I налага християнството като официална религия в Римската империя. 1204 г. – Кардинал Лъв,...