Проблемът е, че България няма бранд в туризма, смята министър Димитров

24.08.2022 | 09:45
по статията работи: econ.bg
Той посочи, че в момента бюджетът на министерството е 0.02% от брутния вътрешен продукт, като за него нормалното е да стигне поне 1% от БВП, за да се изгради имидж чрез реклами
Проблемът е, че България няма бранд в туризма, смята министър Димитров

Големият проблем на България е, че няма бранд в туризма, като причината за това са ниските суми, давани за реклама, каза днес пред "Нова телевизия" служебният министър на туризма Илин Димитров. Той посочи, че в момента бюджетът на министерството е 0.02% от брутния вътрешен продукт, като за него нормалното е да стигне поне 1% от БВП, за да се изгради имидж чрез реклами.

Министърът смята, че България предлага добър туристически продукт, но той не е разпознаваем В отговор на въпрос той каза, че тази година по-сериозно е поскъпнала лятната почивка в по-високия клас хотели. Илин Димитров посочи, че до момента летният сезон е с почти 20% по-слаб от 2019 година, но с над 50 на сто по-силен от миналата година.

"По-големият брой туристи не значи по-високи печалби, защото инфлацията ги изяжда, като тя намалява и качеството на продукта", подчерта министърът.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...