Домакинствата са вдигнали най-много разходите за свободното време

20.08.2024 | 14:50
по статията работи: econ.bg
Спрямо миналата година най-голям ръст има при разходите за свободно време - с 54.3%, за облекло и обувки - с 32.9%, за здравеопазване - с 36.3, за алкохол и цигари - с 15.5%
Домакинствата са вдигнали най-много разходите за свободното време
Снимка: под лиценза на creative commons

Въпреки укротяването на инфлацията разходите на домакинствата за храна остават високи с дял от една трета от всички. Това показват данните на НСИ за периода април-юни. В сравнение с преди година разходите за храна спадат до 29.5% от всички при дял от 31% през второто тримесечие на предходната година.

Спрямо миналата година най-голям ръст има при разходите за свободно време - с 54.3%, за облекло и обувки - с 32.9%, за здравеопазване - с 36.3, за алкохол и цигари - с 15.5%.

Данните са за три месеца на човек от домакинство.

Потреблението на основни хранителни продукти се променя. Нараства потреблението на плодове - от 10.0 на 12.0 кг на човек от домакинство, на зеленчуци - от 19.2 на 20.2 кг, и на месо - от 9.6 на 10.1 кг.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 02.09   31 г. пр.н.е. – Война между Октавиан и Антоний: В Битката при Акциум Октавиан разгромява флотилията на Марк Антоний и Клеопатра VII. 1666 г. – Избухва Големият...