L’OREAL е постигнала 67% по-малко вредни емисии и 29% ръст на производството

20.04.2017 | 15:15
по статията работи: econ.bg
L'Oreal Group обяви, че планира да работи още по-усилено в посока минимизиране на своя екологичен отпечатък и да продължи борбата си с климатичните промени
L’OREAL е постигнала 67% по-малко вредни емисии и 29% ръст на производството
Снимка: под лиценза на creative commons

Френският козметичен гигант L'Oreal Group е преизпълнил плановете си за устойчиво развитие. Днес компанията публикува своя годишен доклад по програмата „Споделяме красотата с всички“ (Sharing Beauty with All). Резултатите показват значителен прогрес. Компанията е намалила вредните емисии на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.

L'Oreal Group обяви, че планира да работи още по-усилено в посока минимизиране на своя екологичен отпечатък и да продължи борбата си с климатичните промени. Новината бе обявена на фона на обезпокоителните данни за все по-сериозни последствия от промените в климата, които засягат дори козметичната индустрия.

„Промените в климата са факт и това се отразява на най-уязвимите по нашата верига, например растениевъдите и производителите на някои от естествените съставки за нашите продукти като масло от ший от Буркина Фасо или арганово масло от южно Мароко“, каза Александра Палт, директор „Устойчиво развитие“ в L'Oreal.

„Необходими са спешни действия. След като реализирахме половината от нашите амбиции със срок 2020 г., ние ще удвоим усилията си за намаляване на отпечатъка, който оставаме върху околната среда, и за постигане по-устойчиво производство и иновации“, допълни тя.

Устойчиво производство: прилагане на нисковъглеродения модел

Чрез намаляване на емисиите на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., L'Oreal е успяла да преизпълни целите си за 60% намаляване на емисиите CO2 четири години по-рано от предвиденото, като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.

Освен това в края на 2016 г. Групата вече има 15 промишлени обекта, които са постигнали въглеродна неутралност.

Тези изключителни резултати са признати от CDP, независима международна организация, която оценява екологичните показатели на компаниите по света. През 2016 г. от почти 3000 оценявани компании, L'Oreal е една от двете фирми в света, постигнали най-добрата оценка „А“ по три ключови критерия: защита на климата, устойчиво управление на водите и борба срещу обезлесяването.

Устойчиви иновации: постепенно подобряване на всички нови продукти

До 2020 г. L'Oreal е поела ангажимент за подобряване на екологичния и социалния профил на 100% от своите нови и обновени продукти. Това означава, че потребителите от цял свят могат да бъдат сигурни, че всеки нов продукт на L'Oreal, който купуват, е с подобрено въздействие върху околната среда и обществото.

Този ангажимент се отнася за всички марки на L'Oreal и 82% от продуктите, пуснати през 2016 г. (74% през 2015 г.) вече показват такова подобрение. Някои от новите продукти, които са в продажба от 2016 г., са с нива на биоразградимост над 98% – например: шампоаните и балсамите от новата серия Biolage R.A.W., както и шампоанът Ultra Doux 5 Plants на Garnier. 

Докладът можете да изтеглите от ТУК

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....