Анелия Крушкова: "Да превърнем България в разпознаваема и предпочитана марка"

14.02.2007 | 16:43
по статията работи: econ.bg
Във Варна започна 29-то издание на Панаира на туризма и свободното време

"Да превърнем България в разпознаваема и предпочитана марка", така обяви вижданията си за развитието на туризма председателят на Държавната агенция по туризъм Анелия Крушкова.

Новият председател заяви, че ще се работи основно в три направления:

 

  1. Набиране и обучаване на високо квалифицирани кадри в обслужващия сектор и на управленско ниво;
  2. Подобряване на инфраструктурата;
  3. Обединяване на усилията на публичния и частния сектор за създаване на единна марка "България"

121 фирми участват в 29-то издание на Панаира на туризма и свободното време и съпътстващото го специализирано изложение "Hotrexpo". Тази пролет те се провеждат под мотото "Българският туризъм в Европейския съюз". Техен домакин по традиция е Дворецът на културата и спорта във Варна, а старта им е днес и ще продължат до 17 февруари.

Изложбената площ, на която са разположени щандовете е 1000 кв. м. Туристическите организации, които вземат участие са 21, а фирмите, които предлагат оборудване за хотели и ресторанти към "Hotrexpo 2007" са 100. Своите оферти за тазгодишния сезон ще представят "Албена" АД, хотел "Езерец" – Благоевград, "Топ – Рента Кар", "Макси Тур" и др. По време на панаира ще бъдат представени туристическите продукти на община Лозница, община бяла, Пирински туристически форум и природен парк "Странджа".

Акцентите на съпътстващата програма под мотото "Българският туризъм в Европейския съюз" са:

  • Какъв ще е институционалният режим на Лято 2007 – граници, митници, данъци?;
  • Какви са възможностите за усвояване на европейските фондове в туризма?;
  • Заплаха или възможност за българския туризъм е "Натура 2000"?;
  • Какви са резултатите от проекта на Варненската ресторантьорска и хотелиерска асоциация за повишаване на конкурентоспособността на хотелиерите и ресторантьорите в Североизточния район на планиране?;
  • Какво представлява дистанционната система за презентация "Умни радио турове"?;
  • Какви американски образователни и тренинг програми в туризма предлага "Геотурс Глобал"?;
  • Какво е интеграционното решение за управление на туристическото предприятие на "Navi Hotel"?;
  • Какви туристически кадри се търсят и се предлагат за сезон Лято 2007?

Домакините от Двореца на културата и спорта и тази година ще връчат своя приз – златна значка за най-впечатляващо присъствие. /Източник:БГНЕС

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 28.11   1414 г. – Чешкият религиозен реформист Ян Хус е арестуван от Инквизицията, една година по-късно е осъден на смърт като еретик и е изгорен на клада. 1520 г. –...