Борса за размяна на емоджита на паркингите на 52 BILLA магазина

27.09.2017 | 12:20
по статията работи: econ.bg
Събитието ще се проведе в 26 български града
Борса за размяна на емоджита на паркингите на 52 BILLA магазина
Снимка: БГНЕС

BILLA България организира мащабна борса за размяна на любимите на малки и големи емоджита. Всички фенове на атрактивните фигурки имат възможност да открият липсващите елементи в колекцията си на специални събития на 30 септември (събота) и 1 октомври (неделя) от 11:00 ч. Това ще бъде кулминацията на промо кампанията на BILLA, вдъхновена от анимационния филм „Емоджи: Филмът“. При покупка от 15 лв. всеки клиент на търговската верига получава безплатна фигурка на един от героите.  

В два поредни дни домакини на емоджи борсата ще бъдат 52 BILLA магазина в градовете София, Перник, Самоков, Сандански, Пазарджик, Пловдив, Велинград, Сливен, Стара Загора, Ямбол, Нова Загора, Казанлък, Кърджали, Свиленград, Бургас, Поморие, Варна, Шумен, Русе, Разград, Габрово, Плевен, Севлиево, Враца, Монтана и Ловеч. Подробен график може да бъде открит тук.

Специални изненади, много игри и музика ще донесат на децата невероятно настроение и незабравими емоции. Те ще имат възможност да се срещнат с някои от любимите си герои от „Емоджи: Филмът“ и да се забавляват заедно с тях. 

„Каним всички емоджи фенове в събота и неделя на паркингите на 52 наши магазина в страната. Щастливи сме, че ще успеем да създадем добро настроение у децата и техните родители. Организираме тази инициатива, защото искаме пазаруването в BILLA да бъде приятно изживяване за нашите клиенти и те да се чувстват щастливи в магазините ни“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Емоджи колекцията на BILLA се състои от 24 фигурки, всяка от които пише в различен цвят. От магазините на търговската верига може да бъде закупена и специална торбичка за събиране на емоджитата на цена от 2.99 лв. Промо активността на BILLA продължава до 4 октомври.

e77bbd48-4c2b-6e88-1c3a-5af59b94b864

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen). 

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12,72 млрд. евро.

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 21-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

BILLA България е любима търговска верига на българите според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ 2017.

Веригата е представена в 37 града в страната със 112 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети. 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Иванчо влиза в аптеката и започва да изброява на аптекарката: - бинт; - марля; - риванол; - кислородна вода; - лепенки; - обезболяващи; Аптекарката се притеснила и го пита -  - Да не е...
На този ден 25.11   1120 г. – Белия кораб потъва близо до Нормандския бряг. 1667 г. – Опустошително земетресение в Кавказ причинява смъртта на 80 хил. души. 1741 г. – С...