Преди световната финансова криза луксозните хотели бяха на гребена на вълната, но с влошаването на икономическите условия на много компании им се наложи да преразгледат своите планове за разширяване. И ето, че с отстъплението на кризата скъпите хотели не искат да губят нито ден, обявявайки своите планове за разширяване и строителство на луксозни обекти в нови страни, предаде БГНЕС.
Изхождайки от публикуваните данни, през следващите няколко години водещите хотелски вериги интензивно ще разширяват своето присъствие по цял свят. Така например, хотелската верига W Hotel през 2013 г. планира да увеличи броя на хотелите си до 50, откривайки нови в Париж, Санкт Петербург, Шанхай, Гуанчжоу, Шанхай, Абу Даби и Банкок. Компанията Sheraton си е поставила за цел да открие над 65 нови хотела до 2015 г.