Бум на онлайн рекламата в САЩ

17.01.2005 | 18:23
по статията работи: econ.bg
Според анализатори през 2005г. тя ще заема 4% от целият рекламен пазар, при 3.5% за миналата година
 

Финансовите анализатори твърдят, че търсенето на онлайн видео реклами от страна на Ford Motor, Colgate-Palmolive и ред други компании ще допринесе за бума на онлайн рекламата през 2005г.  и ще предизвика безпокойство за вестниците и телевизията.

В резултат на използването на текстовата реклама (текстовите рекламни съобщения) в търсачки като Google и Yahoo, заедно с нарасналия брой на високоскоростните интернет потребители, за първи път разходите за реклама ще надхвърлят 10 млрд. щ. д.

Според доклад на Goldman Sachs, рекламите на забавления, лекарства и автомобили са един от най-бързо растящите сегменти. Онлайн рекламата се превръща в "постоянен компонент" на големите рекламни кампании, което е в ущърб на старите медии.

Проблемите на вестниците ще продължат и през 2005 г., допълва доклад на Merrill Lynch, а съкращенията на големите рекламодатели като Sears  и Кмарт Kmart "ще вземат своите жертви".

Тази година онлайн рекламата в САЩ ще възлезе на 4% от целият рекламен пазар, при 3.5% за миналата година. /yahoo.com

 

ECON.BG

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...