Глобалната онлайн търговия ще достигне 5% до 2016 г.

05.07.2014 | 17:51
по статията работи: Христомира Бочкова
Онлайн магазините са бъдещето в предлагането и на хранителни продукти
Глобалната онлайн търговия ще достигне 5% до 2016 г.

Глобалната онлайн търговия ще достигне 5% до 2016 г. Магазините ще създадат собствени сайтове за пазаруване. Това твърдят експерти от Kantar Wolrdpanel, която представлява компания за пазарни проучвания, предаде „Ройтерс“. Според техни проучвания в момента електронната търговия възлиза на 3,7% от всички продажби на бързооборотни стоки като храни, напитки и продукти за лична грижа.

Експерти от компанията са на мнение, че по-добрата електронна търговия може да спести пари на компаниите, стига те да заложат на по-целенасочен маркетинг, включително чрез социалните медии.

От друга страна представители на индустрията твърдят, че производителите отлагат иновациите заради по-малките обеми на продадените стоки в интернет, пише Ройтерс.

Производителите на храни се опитват да се адаптират към света на интернет и трябва да инвестират в по-разумно опаковане, дигитално представяне и по-добри вериги за доставки, за да се възползват от дългосрочните ползи от всичко това.

Някои производители залагат на собствени онлайн магазини, но това важи преди всичко за нишовите бизнеси. Компании като L'Oreal, Nestle и Procter & Gamble продават малки количества широко използвани продукти като козметика, кафе, шоколад и шампоани директно.

Марката Nespresso на Nestle е необичаен пример, тъй като 60 на сто от продажбите ѝ са от личния ѝ уебсайт. Най-големият производител на храни в света - Nestle, който генерира около 3-4% от продажбите си онлайн, твърди, че е създал специални имена и описания на продуктите за онлайн представянето им. Освен това залага на по-красиви изображения и на видеа, които отвеждат към сайта за продажби на дребно, но въпреки това компанията стъпва предпазливо напред.

Фабио Васирка, управляващ директор на отдела, отговарящ за потребителските стоки и услуги в Accenture, твърди, че с онлайн миграцията на магазините маржовете ще се подобрят въпреки по-широкото предлагане. По думите му онлайн пространството е огромно, така че вероятно ще има много повече продукти.

Но по-евтиният дигитален маркетинг, неограниченото пространство и премахването на част от таксите, плащани на търговците, може да намали разликата между тях и стартиращите фирми, които се харесват на по-младите потребители.

Някои вече се насочват активно към дигиталното пространство. L'Oreal наскоро назначи директор, който да ѝ помогне да се разрасне онлайн, особено в Китай, където интернет пазаруването скоро може да носи 10% от всички продажби на пазара на масови стоки.

Високите цени на доставките обаче представляват сериозна пречка за фирмите, които правят евтини стоки. Това не означава, че бизнесът с евтини продукти не може да процъфтява онлайн. Coca-Cola направи огромен напредък в дигиталните мрежи, включително Facebook, където френското ѝ подразделение миналата година проведе кампания, за да увеличи продажбите си. Компанията разкри, че е спечелила по 2,74 евро за всяко евро, което е инвестирала.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 05.08   1100 г. – Хенри I е коронован за крал на Англия в Уестминстърското абатство. 1716 г. – 40-хилядна австрийска армия начело с принц Йожен Савойски разгромява...