Гръцките хотелиери, загрижени относно здравните протоколи

18.06.2020 | 17:00
по статията работи: econ.bg
Един от най-големите проблеми, с които се сблъскват хотелиерите, е неясната рамка за сътрудничество с лекарите. Въпреки че всеки хотел трябва да има лекар на място, не са взети предвид какви медицински умения са необходими или какво ще бъде заплащането
Гръцките хотелиери, загрижени относно здравните протоколи
Снимка: под лиценза на creative commons

Здравните изисквания към хотелите, предназначени да предпазят гостите и персонала от заразяване с COVID-19, са или неясни, невъзможни за прилагане или просто твърде скъпи, за да бъдат устойчиви, според бизнеса и асоциациите в сектора, пише в. „Катимерини“, цитиран от БГНЕС.

Един от най-големите проблеми, с които се сблъскват хотелиерите, е неясната рамка за сътрудничество с лекарите. Въпреки че всеки хотел трябва да има лекар на място, не са взети предвид какви медицински умения са необходими или какво ще бъде заплащането. Местната медицинска асоциация се опита да отстрани пропуските, като публикува такси според хотелската стая, които обаче не са обвързващи за лекарите, но представляват минимално изискване, позволяващо далеч по-високи такси.

Един хотелиер сподели, че някои лекари по островите този месец изискват по 100 евро на стая на месец, което означава разходи от 10 000 евро месечно за хотел с капацитет от 100 стаи.

Въпросът е неотложен, тъй като мярката влиза в сила от събота. Припомняме, че хотелите са длъжни да си сътрудничат с лекар, който ще извършва необходимите тестове и ще преглежда гостите, заразени с вируса или проявяващи симптоми.

„Това не е работа на хотелиерите – и не бива да бъде поради много причини – да установяват, изследват и да се грижат за пациенти, заразени с Covid-19“, пише в писмо, изпратено от хотелиерите до правителството. „Това е работата на обществените здравни организации. Ако смятате, че това е необходимо за хотели над определен капацитет, изборът на лекар или втори здравен работник трябва да идва от списък, който вие ще съставите, а разходите трябва да бъдат поети от държавния бюджет, а не от хотела, ” добавят те.

Хотелиерите също са загрижени за тестовете на случаен принцип, които се извършват на летищата, колебанията в разходите за тестове и недостатъчното обучение на персонала.

Междувременно фериботните компании също възразиха срещу условията, които им се налагат, заявявайки, че те са неефективни. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 22.09   1499 – Между Австрия и Швейцария е сключен мирен договор, с което се слага край на Австрийско-швейцарската война и е призната независимостта на Швейцария. 1792...