От днес (20.10) стартира новата кампания за енергоспестяване на EVN Bulgaria. Дружеството призовава за разумно използване на електро- и топлоенергията.
Кампанията предвижда три варианта на печатна реклама, като всяка стока, показана на рекламното каре е „оценена” в киловатчаса, отговарящи на сума, която може да се спести от конкретна битова дейност.
Изчисленията са направени при средна цена на електрическата енергия 0,14лв.на КВч и при средна цена на топлинната енергия 86, 072 лв. на МВч. Така една дамска чанта, която струва 60 лева, е
превърната в киловатчаса енергия и е получена „електрическа” цена от 429 Квч, поясняват от дружеството.
Главни герои в новата кампания са мъж, жена и дете, които показват различните интереси и ползите за различни членове на семейството от разумния разход на електро- и топлоенергия и реализирането на
желанията на всеки в семейството със средствата от спестената енергия.
Кампанията стартира с външна реклама (билбордове) в Пловдив, Бургас, Стара Загора, Ямбол, Сливен, Смолян, Пазарджик и Хасково. Инициативата ще намери място и в регионалната преса с рекламни
карета.
Телевизионната реклама ще стартира в средата на декември. Рекламният клип носи същото послание, както и рекламните карета: „Използвайте енергията разумно с EVN България”.