ЕК одобри съвместно предприятие на 4 онлайн маркетинг агенции в Германия

22.01.2010 | 11:55
по статията работи: econ.bg
Компаниите имат малък дял от пазара на онлайн реклама на фона на присъствието на гигант като Google, коментират от регулаторния орган на ЕС
ЕК одобри съвместно предприятие на 4 онлайн маркетинг агенции в Германия

Европейската комисия (ЕК) даде своето одобрение за създаването на съвместно предприятие между четири онлайн маркетинг агенции от Германия. Става въпрос за SevenOne Media (71m), собственост на медийния гигант ProSiebenSat1, G+J Electronic Media Service (EMS), IP Deutschland (IP) - и двете собственост на Bertelsmann Group, и Tomorrow Focus Portal (TFP), собственост на Hubert Burda Media.

Всички компании са специализирани в продажба на реклама на уебсайтовете на компаниите собственици. Анализът на ЕК за въздействието върху онлайн рекламирането обаче показа, че тяхната съвместна дейност няма да окаже значително въздействие върху пазара в Европейската икономическа зона или на част от него.

От регулаторния орган на ЕС допълват, че всички тези компании реално имат малък пазарен дял в присъствието на гигант в онлайн рекламата като Google.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 22.01   1690 г. – Индианското племе Ирокези подписва мирен договор с британските власти в Северна Америка. 1723 г. – В Русия е издадена заповед за борба с...