С 61% са намалели приходите на Yahoo за последните три месеца на 2006 година. Причината за силния спад е забавянето на системата за онлайн търсене на реклами, коментират анализаторите. Все пак, новината за предстоящото пускане на софтуера предотврати срив на акциите на компанията, съобщава Reuters. По време на търговията на Nasdaq, ценните книжа на компанията дори повишиха цената си с близо 6 на сто до 28,54 долара.
Приходите на уеб-медиата за последното тримесечие на 2006 година са се понижили до 269 млн. долара, спрямо 683 млн. долара година по-рано.
Yahoo обяви, че дългоочакваният софтуер за търсене на реклами в Интернет ще се появи в САЩ най-рано на 5 февруари, само месец по-късно от предвиденото. Клиентите на компанията извън САЩ ще получат достъп до системата едва през второто тримесечие на годината.