Забавяне на рекламен софтуер понижи приходите на Yahoo

24.01.2007 | 12:40
по статията работи: econ.bg
Приходите за последното тримесечие са се понижили с повече от 60 на сто

С 61% са намалели приходите на Yahoo за последните три месеца на 2006 година. Причината за силния спад е забавянето на системата за онлайн търсене на реклами, коментират анализаторите. Все пак, новината за предстоящото пускане на софтуера предотврати срив на акциите на компанията, съобщава Reuters. По време на търговията на Nasdaq, ценните книжа на компанията дори повишиха цената си с близо 6 на сто до 28,54 долара.

Приходите на уеб-медиата за последното тримесечие на 2006 година са се понижили до 269 млн. долара, спрямо 683 млн. долара година по-рано.

Yahoo обяви, че дългоочакваният софтуер за търсене на реклами в Интернет ще се появи в САЩ най-рано на 5 февруари, само месец по-късно от предвиденото. Клиентите на компанията извън САЩ ще получат достъп до системата едва през второто тримесечие на годината.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 30.12   1699 г. – С указ на цар Петър I в Русия е въведено летоброенето от Рождество Христово. 1703 г. – При земетресение в Токио загиват около 37 хил. души. 1853 г....