Забавяне на рекламен софтуер понижи приходите на Yahoo

24.01.2007 | 12:40
по статията работи: econ.bg
Приходите за последното тримесечие са се понижили с повече от 60 на сто

С 61% са намалели приходите на Yahoo за последните три месеца на 2006 година. Причината за силния спад е забавянето на системата за онлайн търсене на реклами, коментират анализаторите. Все пак, новината за предстоящото пускане на софтуера предотврати срив на акциите на компанията, съобщава Reuters. По време на търговията на Nasdaq, ценните книжа на компанията дори повишиха цената си с близо 6 на сто до 28,54 долара.

Приходите на уеб-медиата за последното тримесечие на 2006 година са се понижили до 269 млн. долара, спрямо 683 млн. долара година по-рано.

Yahoo обяви, че дългоочакваният софтуер за търсене на реклами в Интернет ще се появи в САЩ най-рано на 5 февруари, само месец по-късно от предвиденото. Клиентите на компанията извън САЩ ще получат достъп до системата едва през второто тримесечие на годината.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 09.01   475 г. – Император Зенон е изгонен от Константинопол. 1317 г. – Филип V е коронован за крал на Франция. 1349 г. – Под претекст, че са носители на чума,...