Корейският технологичен производител Samsung и швейцарският телеком Swisscom решиха да рекламират най-новия флагман на компанията Galaxy S4 по нестандартен начин. Те обявиха необичайно състезание сред пътниците на ж.п. гарата в Цюрих. В него всеки, който успее да задържи погледа си върху мечтаното апаратчето за един час без да го отклони и за секунда, го печели.
Цел на кампанията на Samsung бе и да докажат нагледно ефикасността на системата за следене на очите, която дава ново ниво на контрол върху смартфона, позволявайки скролирането и поддържането на активния екран да стават само с поглед.
Въпросната система бе инсталирана в специален павилион на гарата в Цюрих, където всеки имаше шанса да се пробва за наградата. На пръв поглед упражнението изглежда достатъчно просто, до момента в който участникът не бъде подложен на различни изпитания, които се стремят да го разсеят по редица творчески начини.
Все пак, както можем да се убедим от публикуваното видео, един от участниците успява да издържи цял 1 час на атаките и накрая да спечели заветния телефон.