Клиентите просто надушват добрия имот

20.06.2013 | 16:50
по статията работи: Теодора Пенева
Скорошно проучване на психолози доказа, че някои миризми привличат купувачите на пазара на недвижимите имоти
Клиентите просто надушват добрия имот
Снимка: Sxc.hu

Финансовата криза буквално срина имотните пазари. В този неприятен контекст все повече брокери търсят алтернативни начини да подобрят бизнеса си.

За тази цел част от тях се допитват до психолози, изследващи елементите, които влияят на директния купувач. Така например от средите наскоро доказаха, че потребителите на имотния пазар оценяват „продукта“, който предстои да си купят, с повече от едно от сетивата си... Това информира застрахователният сайт Insmarket.bg.

Освен очите, купувачите пускат в действие и носа си и обонянието им подсказва кой е правилният избор. Съвсем логично, добрите миризми на къщите привличат, може би на несъзнателно ниво, хората, а лошите ги отблъскват.

Още по-логично, онези, които търсят дом за семейството си, оценяват най-високо ароматите, които им създават чувство за уют. Предпочитат се още свежите миризми.

За да разберете какво конкретно кара един човек да се спре на конкретен имот, вижте статията на Insmarket.bg.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...