Клиентите просто надушват добрия имот

20.06.2013 | 16:50
по статията работи: Теодора Пенева
Скорошно проучване на психолози доказа, че някои миризми привличат купувачите на пазара на недвижимите имоти
Клиентите просто надушват добрия имот
Снимка: Sxc.hu

Финансовата криза буквално срина имотните пазари. В този неприятен контекст все повече брокери търсят алтернативни начини да подобрят бизнеса си.

За тази цел част от тях се допитват до психолози, изследващи елементите, които влияят на директния купувач. Така например от средите наскоро доказаха, че потребителите на имотния пазар оценяват „продукта“, който предстои да си купят, с повече от едно от сетивата си... Това информира застрахователният сайт Insmarket.bg.

Освен очите, купувачите пускат в действие и носа си и обонянието им подсказва кой е правилният избор. Съвсем логично, добрите миризми на къщите привличат, може би на несъзнателно ниво, хората, а лошите ги отблъскват.

Още по-логично, онези, които търсят дом за семейството си, оценяват най-високо ароматите, които им създават чувство за уют. Предпочитат се още свежите миризми.

За да разберете какво конкретно кара един човек да се спре на конкретен имот, вижте статията на Insmarket.bg.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 18.12   218 пр.н.е. – Втора пуническа война: Картагенският военачалник Ханибал разбива римляните в битка при Требия. 1398 г. – Тюркският предводител Тамерлан покорява...