Крушкова: Тази година туризмът ще приключи успешно

13.11.2009 | 17:18
по статията работи: Апостол Апостолов
България отново връща своите позиции сред бившите социалистически страни
Крушкова: Тази година туризмът ще приключи успешно

Тази година туризмът ще приключи успешно. Според данните на Националния статистически институт към септември, страната ни регистрира ръст в туризма от +0.6%. Това заяви за Econ.bg председателят на Държавната агенция по туризъм (ДАТ) Анелия Крушкова, която днес обяви началото на конкурса "Отлична европейска дестинация" (European Destination of Excellence - EDEN), който се провежда за трети път.

Това е доста добър резултат на фона на драматичните прогнози, които правиха анализатори и представители на туристическата индустрия, допълни Крушкова.

Туристическият сектор продължава да работи със страх заради кризата, заяви председателят на ДАТ. Същевременно, в разговори с нея, от туристическата индустрия са изказали мнение, че продължават доста успешно да търгуват България като туристическа дестинация.

По мое мнение тази година ще регистрираме успешен зимен сезон и ще повторим добрите резултати от миналата година, убедена е председателят на ДАТ.

Запитана дали европейците познават повече туристически маршрути в страната ни, след като за трета поредна година участваме в европейския конкурс за Отлична туристическа дестинация (EDEN), Крушкова заяви:

„България става по-позната за европейския турист. Страната ни и в миналото е била достатъчно популярна сред бившите социалистически страни. С течение на годините тези страни позабравиха за туризма ни. Ориентираха се към други дестинации, станали популярни след отварянето на границите". Радващо е, че България отново връща своите позиции сред тези страни", смята още Анелия Крушкова. Очаквам през следващата година да регистрираме поне нулев процент спрямо 2009 г., което означава че за трета поредна година ще запазим нивото на ръст.

Анелия Крушкова отдели внимание и на рекламната политика на страната ни. Според нея много успешна е зимната кампания. Припомняме ви, че през тази година водещи телевизии като CNN и "Евроспорт" популяризираха зимния ни туризъм. От средствата, предвидени за реклама на България в електронни и печатни медии, които възлизат на 5.79 млн. лв., над 2.2 млн. лева бяха заделени за реклама в чужди медии.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 20.11   284 г. – Диоклециан става римски император. 1194 г. – Палермо (Сицилия) е завладян от император Хайнрих VI. 1541 г. – Жан Калвин представя теорията си...