Крушкова: Тази година туризмът ще приключи успешно

13.11.2009 | 17:18
по статията работи: Апостол Апостолов
България отново връща своите позиции сред бившите социалистически страни
Крушкова: Тази година туризмът ще приключи успешно

Тази година туризмът ще приключи успешно. Според данните на Националния статистически институт към септември, страната ни регистрира ръст в туризма от +0.6%. Това заяви за Econ.bg председателят на Държавната агенция по туризъм (ДАТ) Анелия Крушкова, която днес обяви началото на конкурса "Отлична европейска дестинация" (European Destination of Excellence - EDEN), който се провежда за трети път.

Това е доста добър резултат на фона на драматичните прогнози, които правиха анализатори и представители на туристическата индустрия, допълни Крушкова.

Туристическият сектор продължава да работи със страх заради кризата, заяви председателят на ДАТ. Същевременно, в разговори с нея, от туристическата индустрия са изказали мнение, че продължават доста успешно да търгуват България като туристическа дестинация.

По мое мнение тази година ще регистрираме успешен зимен сезон и ще повторим добрите резултати от миналата година, убедена е председателят на ДАТ.

Запитана дали европейците познават повече туристически маршрути в страната ни, след като за трета поредна година участваме в европейския конкурс за Отлична туристическа дестинация (EDEN), Крушкова заяви:

„България става по-позната за европейския турист. Страната ни и в миналото е била достатъчно популярна сред бившите социалистически страни. С течение на годините тези страни позабравиха за туризма ни. Ориентираха се към други дестинации, станали популярни след отварянето на границите". Радващо е, че България отново връща своите позиции сред тези страни", смята още Анелия Крушкова. Очаквам през следващата година да регистрираме поне нулев процент спрямо 2009 г., което означава че за трета поредна година ще запазим нивото на ръст.

Анелия Крушкова отдели внимание и на рекламната политика на страната ни. Според нея много успешна е зимната кампания. Припомняме ви, че през тази година водещи телевизии като CNN и "Евроспорт" популяризираха зимния ни туризъм. От средствата, предвидени за реклама на България в електронни и печатни медии, които възлизат на 5.79 млн. лв., над 2.2 млн. лева бяха заделени за реклама в чужди медии.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 17.09   1156 г. – Основано е херцогство Австрия. 1176 г. – Византийско-селджукски конфликти: В Битката при Мариокефалон Византия губи надеждите си за отвоюване на Мала...