Медиите използват все по-рядко думите "евро" и "криза"

24.01.2013 | 13:37
по статията работи: Елица Елефтерова
Това означава, че кризата отшумява, коментира агенция "Блумбърг"
Медиите използват все по-рядко думите "евро" и "криза"

Думите „евро” и „криза” постепенно слизат от заглавията на новинарските емисии, което означава, че кризата в еврозоната отшумява, коментира агенция „Блумбърг”.

Експертите на агенцията са направили проучване на честотата на използването на тези думи в новините си от декември 2009 година, когато дълговата криза надхвърли пределите на Гърция.

Средният брой на използването им от декември 2009 година на денонощие е 314 пъти. Рекордът е поставен на 8 декември 2011 година. Тогава се състоя среща на върха на Европейския съюз, а двете думи присъстваха 758 пъти в новинарските заглавия на агенцията.

Пълния текст на статията четете при колегите от застрахователния сайт Insmarket.bg.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...