Медиите използват все по-рядко думите "евро" и "криза"

24.01.2013 | 13:37
по статията работи: Елица Елефтерова
Това означава, че кризата отшумява, коментира агенция "Блумбърг"
Медиите използват все по-рядко думите "евро" и "криза"

Думите „евро” и „криза” постепенно слизат от заглавията на новинарските емисии, което означава, че кризата в еврозоната отшумява, коментира агенция „Блумбърг”.

Експертите на агенцията са направили проучване на честотата на използването на тези думи в новините си от декември 2009 година, когато дълговата криза надхвърли пределите на Гърция.

Средният брой на използването им от декември 2009 година на денонощие е 314 пъти. Рекордът е поставен на 8 декември 2011 година. Тогава се състоя среща на върха на Европейския съюз, а двете думи присъстваха 758 пъти в новинарските заглавия на агенцията.

Пълния текст на статията четете при колегите от застрахователния сайт Insmarket.bg.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 26.04   1336 г. – Франческо Петрарка изкачва връх Ванту – символичен рожден ден на алпинизма. 1802 г. – Наполеон Бонапарт подписва обща амнистия, която позволява...