От Playboy са наели консултанти, за да ръководят потенциалната продажба на еротичната империя

25.03.2016 | 11:46
по статията работи: Даниел Василев
Сделката може да е на стойност между 400 и 500 млн. долара
От Playboy са наели консултанти, за да ръководят потенциалната продажба на еротичната империя
Снимка: Tobias Michaelsen

Playboy е наел банкери, които да оценят потенциалната продажба на еротичната империя на Хю Хефнър, в която се включват списание Playboy, лицензионна компания и прословутото имение на Хефнър, предаде Financial Times, позовавайки се на източници, запознати с операциите на групата, пожелали анонимност.

Компанията, основана през 1953 г. от Хю Хефнър, ексцентричния вече 89-годишен медиен предприемач, е наела консултантската Moelis & Company, която ще ръководи потенциалната продажба. Придобиването на Playboy може да бъде на стойност между 400 и 500 млн. долара. Преди 5 години Хефнър получи пълния контрол върху тогава публично търгуваната компания за 207 милиона долара.

До момента към базираната в Лос Анджелис група вече има няколко оферти, тъй като имението на Playboy беше пуснато за продажба през януари, като изискваната от компанията цена е 200 милиона долара. „Решението да се продаде имението породи широк интерес сред група от потенциални копувачи“, посочва източник на Financial times. “Не е известно дали ще се стигне до сделка.“

Сред спряганите за възможни купувачи са представители, включващи от традиционните медийни компании до милионери от възникващите пазари, търсещи придобиването на известен бранд, който може да се използва като ливъридж на верига клубове и ресторанти по цял свят.

Една от причините е залязващото въздействие на Playboy на световната медийна сцена. Тиражът на списанието спадна до 800 000 бройки месечно от 5,6 милиона през 1975 г., сочат данни на Alliance for Audited Media. Освен това в него вече не присъстват снимки на голи модели, като решението на компанията беше оповестено по-рано от главния ѝ изпълнителен директор Скот Фландърс, който посочи, че „Вече хората са един клик разстояние от всеки въобразим сексуален акт, при това – безплатно.“

Въпреки залязващото медийно присъствие, Playboy се представя относително добре онлайн, където броят на уникалните посетители на сайта на компанията нарасна до 21,5 милиона в световен мащаб през януари. Покачването се дължи до голяма част именно на премахването на голото съдържание, което е позволило средната възраст на посетителите да се понижи, посочват анализатори. Същевременно в социалните мрежи Playboy се фокусира върху представянето на видео материали, чиито гледания през последните месеци също растат.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 11.11   307 г. – Лициний става римски император. 1572 г. – Датският астроном Тихо Брахе открива свръхнова в съзвездието Касиопея. 1611 г. – Сключен е...