През следващите няколко седмици пътниците от бизнес класа, резервирали полет с Virgin Atlantic от лондонското летище Хийтроу, ще бъдат посрещани от персонал, носещ смарт очилата Google Glass.
С иновативната джаджа на лицата си служителите в компанията на Ричард Брансън ще бъдат улеснени в процеса на чекиране на пътниците. те ще могат да предоставят актуализирана информация за полетите, прогнозата на времето и за важни събития, случващи се по маршрута на избрания полет. Наред с това очилата ще сведат езиковата бариера между пътници и персонал до минимум.
Пилотната програма на проекта ще продължи шест седмици, като в близко бъдеще е възможно тя да се приложи в по-голям мащаб, съобщават от компанията.
Наред със смарт очилата на Google от Virgin също така тестват и технологията iBecon, която се използва за обслужване на пътниците от първа класа на Хийтроу. С нея iOS потребителите могат да получат отстъпки при пазаруване на територията на летището и да получава информационни ъпдейти.
Virgin Atlantic е една от най-иновативните самолетни компании що се отнася до въвеждане на нови технологии. Тя е една от първите, която предлага индивидуални телевизори на всеки от пътниците в бизнес клас от края на 80-те години на миналия век.