Ако гледаме по-често клипчета във Facebook, рекламите бързо ще ни застигнат, информира „Машабъл“. От компанията са въвели нов таргетиращ инструмент, който ще показва реклами на потребителите, които гледат повече видеа.
Според специалисти, това няма да означава повече реклами в социалната мрежа, но просто видът им ще се промени. В последно време, от Facebook са се съсредоточили в прецизността си в тази насока.
Рекламите са дългообсъждана част от плановете на социалната мрежа. Те отбелязват факта, че обикновените реклами не са толкова атрактивни, колкото видео материалите. Те се радват и на повече внимание.
Най-голямата социална мрежа в света е добавила и други маркетингови инструменти, за да увеличи приходите си от реклами. Новите въведения обаче не са част от проектите на Facebook, пуснати през март 2014 г. Тогава те пуснаха Premium реклами, които вече се пускат автоматично без предупреждение с продължителност от 15 секунди.
Новите реклами обаче ще бъдат с неограничено време и няма да се появяват автоматично. Ще излиза и надписът „sponsored”, за да може потребителите да бъдат осведомени. В самите видеа ще има линк, препращащ към директния сайт на продукта, който се рекламира. Очаква се в следващите няколко седмици новите инструменти да влязат в действие.