Потребителите бъркат резултатите от търсене с рекламите

24.01.2005 | 10:21
по статията работи: econ.bg

 

Само 1 на всеки 6 потребители на търсачките в Интернет може да каже разликата между резултатите от определено търсене и платените реклами. Това показват резултатите от изследване, проведено в САЩ.

Големите търсачки обикновено изкарват два типа резултати – едните са свързани с въведените ключови думи, а другите са платени линкове. В Google вторият тип се нарича "sponsored links", а в Yahoo те са "sponsor results".

Само 38% от търсещите в Интернет обаче знаят разликата, а 47% от тях могат да кажат кои линкове са платени. Така излиза, че само 18% от потребителите знаят кога дадена препратка е платена. /yahoo.com

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 26.11   1335 г. – Провежда се първата среща на Вишеградската тройка – между кралете на Полша, Унгария и Чехия, на която се формира Антихабсбургски съюз. 1394 г....