Потребителите бъркат резултатите от търсене с рекламите

24.01.2005 | 10:21
по статията работи: econ.bg

 

Само 1 на всеки 6 потребители на търсачките в Интернет може да каже разликата между резултатите от определено търсене и платените реклами. Това показват резултатите от изследване, проведено в САЩ.

Големите търсачки обикновено изкарват два типа резултати – едните са свързани с въведените ключови думи, а другите са платени линкове. В Google вторият тип се нарича "sponsored links", а в Yahoo те са "sponsor results".

Само 38% от търсещите в Интернет обаче знаят разликата, а 47% от тях могат да кажат кои линкове са платени. Така излиза, че само 18% от потребителите знаят кога дадена препратка е платена. /yahoo.com

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 13.12   1294 г. – Папа Целестин V абдикира от папството, което е първият случай на абдикация на папа в историята на католицизма. 1519 г. – Експедицията на Фернандо...