Потребителите бъркат резултатите от търсене с рекламите

24.01.2005 | 10:21
по статията работи: econ.bg

 

Само 1 на всеки 6 потребители на търсачките в Интернет може да каже разликата между резултатите от определено търсене и платените реклами. Това показват резултатите от изследване, проведено в САЩ.

Големите търсачки обикновено изкарват два типа резултати – едните са свързани с въведените ключови думи, а другите са платени линкове. В Google вторият тип се нарича "sponsored links", а в Yahoo те са "sponsor results".

Само 38% от търсещите в Интернет обаче знаят разликата, а 47% от тях могат да кажат кои линкове са платени. Така излиза, че само 18% от потребителите знаят кога дадена препратка е платена. /yahoo.com

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 27.12   537 г. – В присъствието на император Юстиниан I тържествено е осветена новата църква Света София в Константинопол. 1703 г. – Подписан е Метуенския договор...