Пощенска банка отличена с три награди в „PR Приз 2015”

21.05.2015 | 16:22
по статията работи: econ.bg
Банката въвежда иновативен бизнес модел и комуникации
Пощенска банка отличена с три награди в „PR Приз 2015”

Пощенска банка получи три награди в престижния конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността „PR Приз 2015”. Отличията са за кампанията „Най-добър старт за всяко дете”, зелената инициатива „За колелата и техните хора” и продуктовата комуникация на кредитните карти на Пощенска банка „Вземи сега, плати на части”. И трите проекта са реализирани от агенцията на финансовата институция – BBDO Group. Престижно професионално жури имаше задачата да оцени 57 кампании в 15 категории.

„За нас тези три награди са особено специални и идват в един ключов момент, когато Пощенска банка въвежда иновативен бизнес модел и комуникации. Подхождаме към своите публики и клиенти индивидуално и сме щастливи, че имаме както високата оценка на бизнеса, така и тази на комуникационните специалисти в България. Устойчивото развитие е ключов елемент на корпоративната ни социална отговорност и тези награди са показателни за усилията ни да направим средата, в която живеем, по-добра”, сподели Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка, която получи отличията от името на институцията.

„Най-добър старт за всяко дете” бе удостоен с второ място в категорията „Кампания за устойчиво развитие – бизнес”. Проектът се реализира в стратегическо партньорство с УНИЦЕФ България и цели изграждане на мрежа от Центрове за майчино и детско здраве в цяла България. Това е поредното признание за кампанията, която в края на миналата година бе обявена от Българския дарителски форум за „Най-добра дарителска програма”. Няколко месеца по-късно Българският форум на бизнес лидерите отличи Пощенска банка като „Инвеститор в обществото” и само преди дни получи награда за успешни комуникации от BAPRA.

Специалният приз за устойчиво развитие на сп. Мениджър бе връчен на Пощенска банка за зелената инициатива „За колелата и техните хора”, която се стреми да провокира дебат между хората и генерира идеи за подобряване на градската среда.

В категория „Кампания за продукт или услуга” кампанията на Пощенска банка „Вземи сега, плати на части”, бе отличена с трето място. Атрактивната функционалност за плащането на вноски за периода на кампанията отчете ръст от 111% в обема на трансакции с кредитни карта на Пощенска банка спрямо същия период година по-рано. А успешните комуникации направиха „Вземи сега, плати на части” най-отразявания банков продукт за периода на кампанията.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
- Месо ядеш ли? - Не. - А риба? - И риба не ям. - Вегетарианец ли си? - Не, пенсионер съм...
На този ден 27.09   1529 г. – Започва Обсадата на Виена, след като Сюлейман I напада града. 1540 г. – Папа Павел III узаконява, създадения шест години по-рано от Игнаций Лойола,...