Пощенска банка получи три награди в престижния конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността „PR Приз 2015”. Отличията са за кампанията „Най-добър старт за всяко дете”, зелената инициатива „За колелата и техните хора” и продуктовата комуникация на кредитните карти на Пощенска банка „Вземи сега, плати на части”. И трите проекта са реализирани от агенцията на финансовата институция – BBDO Group. Престижно професионално жури имаше задачата да оцени 57 кампании в 15 категории.
„За нас тези три награди са особено специални и идват в един ключов момент, когато Пощенска банка въвежда иновативен бизнес модел и комуникации. Подхождаме към своите публики и клиенти индивидуално и сме щастливи, че имаме както високата оценка на бизнеса, така и тази на комуникационните специалисти в България. Устойчивото развитие е ключов елемент на корпоративната ни социална отговорност и тези награди са показателни за усилията ни да направим средата, в която живеем, по-добра”, сподели Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка, която получи отличията от името на институцията.
„Най-добър старт за всяко дете” бе удостоен с второ място в категорията „Кампания за устойчиво развитие – бизнес”. Проектът се реализира в стратегическо партньорство с УНИЦЕФ България и цели изграждане на мрежа от Центрове за майчино и детско здраве в цяла България. Това е поредното признание за кампанията, която в края на миналата година бе обявена от Българския дарителски форум за „Най-добра дарителска програма”. Няколко месеца по-късно Българският форум на бизнес лидерите отличи Пощенска банка като „Инвеститор в обществото” и само преди дни получи награда за успешни комуникации от BAPRA.
Специалният приз за устойчиво развитие на сп. Мениджър бе връчен на Пощенска банка за зелената инициатива „За колелата и техните хора”, която се стреми да провокира дебат между хората и генерира идеи за подобряване на градската среда.
В категория „Кампания за продукт или услуга” кампанията на Пощенска банка „Вземи сега, плати на части”, бе отличена с трето място. Атрактивната функционалност за плащането на вноски за периода на кампанията отчете ръст от 111% в обема на трансакции с кредитни карта на Пощенска банка спрямо същия период година по-рано. А успешните комуникации направиха „Вземи сега, плати на части” най-отразявания банков продукт за периода на кампанията.