През миналата година броят на оплакванията на пасажерите относно загубени багажи и закъснели полети са намалели, показват статистическите данни в САЩ. Коментарите са, че заради кризата броят на пътниците намалява, по-малък е и броят на полетите, предава АП.
Финансовота криза сви търсенето на услугите на авиокомпаниите. През миналата година в САЩ със самолет са летяли 704 млн. души, докато през 2007 година пасажерите достигаха 770 млн. души. Докладът относно качеството на услугите на авиокомпаниите се базира на правителствени данни и на наблюдения на частни анализатори.
През миналата година обаче има ръст, макар и слаб, на отказан бординг. На 10 хил. пасажери качването на борда е отказвано на 1,19 души, спрямо 1,1 през 2008 година. Най-честата причина за отказването на бординга е дублиране на резервациите.
Класация на 18-те компании в САЩ, сравнени по показатели: кацане навреме, загубен багаж, отказан бординг и общо получени жалби от обслужването, ще бъде публикувана по-късно днес.