Великотърновският сладкарски бос и зам.-председател на Общинския съвет Ивайло Любенов патентова думата "криза" като своя марка. Бизнесменът вече предлага свои продукти под това наименование.
С ефектния рекламен трик той ще печели от най-коментирания икономически термин в момента у нас и в световен мащаб.
Досега никой не се е сетил да превърне термина в конкретен продукт, независимо че повечето фирми използват израза „криза” в рекламните си кампании, съобщи в. "Борба".
„Имам права върху марката „Криза”, изписвана на кирилица и латиница”, обобщи Любенов, който е секретар на Асоциацията на производителите на сладкарски изделия у нас. Структурата в момента се събира, за да дискутира забавените плащания към членовете й от страна на големите търговски вериги именно по инициатива на Любенов.
Вафленният бос вече пусна на пазара 6 вида вафли под марката „Криза”. Цената за 24 броя също е „кризисна” - едва 99 ст.
Наскоро той е патентовал и други две марки, които прави фабриката му „Лачита” - вафли, които се наричат „Кокетка” и „Витоша”.