На свое заседание Етичната комисия към Националния съвет по саморегулация (НСС) в рекламата определи кампанията като агресивна, тъй като уважението към клиента изисква рекламата да не допуска възможност за грешна интерпретация или неразбиране.
Според потребителите, които са сезирали НСС, рекламната кампания е подчертано дискриминационна, антивъзпитателна и обидна, дори за и за неговите пациенти. Посланието Мога да контролирам живота си! Благодаря ви, д-р Енчев! внушава идеята, че "само красивите жени успяват в живота, което навежда на мисълта за неравно третиране и подбуждане към дискриминация". Друг жалбоподател пита как да обясни на дъщеря си посланието "Прекалено красива съм, за да работя".
Посланието, което носи рекламната кампания, има агресивен характер. То засяга обективната, подкрепена от опита и общественото мнение представа, която има всеки човек за ценности, обществен статус, закон и морал. И не агресивността прави рекламата неприемлива, а начинът на нейното експониране, защото въздействието на рекламата е подтикване към извършване на определено деяние, коментира председателят на Етичната комисия г-н Гриша Камбуров.
Той допълва: Младите и неопитни потребители лесно могат да станат "жертва" на подобни внушения. Рекламите са и подвеждащи и заблуждаващи, с посланията които носят, те създават у потребителя представи, които не отговарят на реалността.
В становището, дадено от ответната страна, се казва: Кампанията е разработена с чувство за хумор и залага на намигащите провокативни слоугъни.
Д-р Ангел Енчев в допълнителен коментар потвърди, че уважава решението на Етичната комисия и ще се съобрази с нейните предписания, става ясно от информацията на НСС.