През ноември автомобилните продажби в САЩ отчитат ръст, като основната причина за това е бумът на Hyundai на американския пазар, коментира Reuters. Резултатите на останалите компании са смесени, показват данните от индустрията.
Hyundai записа ръст на продажбите от 46% през ноември, а ръководството на компанията обяви, че се бори за 4% дял от американския пазар. Анализатори коментират ръста на корейската компания с икономичността на моделите й.
Toyota остава най-продаваната марка на американския пазар, като през ноември продажбите й се покачват с около 3%. Същевременно друга японска компания - Nissan, която е номер 6 на пазара в САЩ, обяви ръст на продажбите от 21 на сто. Продажбите на Honda обаче са с 3% по-ниски.
Като цяло американските компании губят дял на пазара в САЩ. Ford се отличава от своите съперници - компанията записва същото ниво на продажбите, но Chrysler, която вече е под ръководството на Fiat, има спад от 25% спрямо същия период на миналата година, а за General Motors свиването е в рамките на 2 на сто.