От нес в България тръгва сайтът за проучване на общественото мнение
www.buzzdash.bg. Платформата е лицензиант на създадената през 2006 г. в САЩ
www.buzzdash.com. Сайтът придобива популярност по време на кандидат-президентската кампания в САЩ„ когато предизборният щаб на настоящия
президент Барак Обама използва интензивно интернет пространството, за да тества своите идеи преди да ги направи част от предизборната си платформа.
"Очакваме родни политици, политолози, маркетолози и социолози да се възползват от възможността за лесни и бързи референдуми", коментира по време на представянето Милко Георгиев, ръководител на
проекта за България. "Системата е насочена към широк кръг от потребители – от блогъри, през ръководители на маркетингови и рекламни отдели до редактори на медии. Съдържанието в buzzdash.bg е както
редакторско – тоест създадено от професионални журналисти и социолози, така и потребителско- създадено от всички, използващи Интернет. Всеки може да създаде своя анкета и да я сподели онлайн.
Сайтът дава възможност за създаване на персонализирани анкети в различни категории, дискутирането и споделянето им онлайн. Платформата е канал за обратна връзка, изграден върху Интернет, мобилни
комуникации и телевизия (с възможност за гласуване през тях). Сайтът е също така място за формиране на общности и трибуна за дискусии около темите в анкетите.