Предизборната кампания вече започна, коментираха социолозите Юлий Павлов (Център за анализи и маркетинг) и Кольо Колев (агенция "Медиана") по време на дискусия в пресклуба на
БТА на тема "Новият Изборен кодекс - "за" и "против", която е в рамките на новата инициатива на информационната агенция "Социологически клуб БТА".
Кампанията за предстоящите два вота ще протече с много компромати и за съжаление основният похват на партиите ще се свежда до омаскаряване на противника, прогнозира пред БТА Павлов.
Според него това е една от причините все още да няма ясни кандидатури за изборите, защото политическите сили се опасяват, че ако обявят много рано кандидат, ще има повече време за неговото "омаскаряване".
Кольо Колев смята, че след изборите ще се види дали ще се търсят промени и дали няма да се отива към предсрочен вот. Ако резултатите са благоприятни за ГЕРБ, това ще бъде "подпечатване" на възможността на управляващите да продължат по-нататък, а ако не са - са вероятни и предсрочни избори, коментира Колев.