Когато запитали мениджъра на Фонда за доходи на BlackRock, кои са трите най-добри сектори за дивиденти. Според Adam Avigdori, първият от тези сектори е сектора на “кламерите”.
С този израз, той има предвид сектора за лични грижи, тютюн, храна. В крайна сметка се говори за компании, които продават милиони, милиарди битови предмети и просто правят това постоянно. Става дума за мултинационални компании. Такива, които работят в голям брой страни, продават голям брой марки и обикновено са на пазара от много дълго време.
Вторият сектор в този лист е от другия край на спектъра - храни на дребно. Така че минаваме от високо оценен сектор до ниско оценен.
“Това, което се опитваме да направим в доходния фонд на BlackRock е да идентифицираме не само високопрофилни компании като тези от първия сектор. Опитваме се да намерим и компании, които временно са пострадали, с ниски приходи. Това, което ние виждаме в тези компании е способността за генериране на пари.”
Третият и последен сектор е този на медиите. Това, което се опитваме да напраим тук е да открием компании, които са минали от “света на печата” до новия, дигитален свят. И да са направили това успешно.