Догодина туристическият портал на България ще има версия и на китайски език. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова на работна среща с китайски бизнесмени и инвеститори в София, цитирана от пресцентъра на министерството.
В момента освен на български език, порталът има версии на осем езика - английски, френски, немски, руски, испански, арабски, японски и иврит.
Ангелкова съобщи, че през следващата година ведомството подготвя и маркетингова кампания за привличане на гости от Китай.
Министерството на туризма участва в разработка на "Балкански маршрут" - специален продукт за далечни пазари, с който да се популяризират възможностите за туризъм в 11 страни на Балканите - България, Сърбия, Румъния, Сърбия, Турция, Черна гора, Хърватия, Албания, Босна и Херцеговина, Словения и Македония.
От думите на председателя на борда на директорите на компанията "Брайт дайъри", която произвежда и продава на китайския пазар кисело мляко с марката "Момчиловци" и е съорганизатор на фестивала на киселото мляко, името на родопското село е известно на над 150 млн. китайци.