Хиляди българи научиха най-обичаните хора на безплатни уроци, организирани от BILLA

05.05.2017 | 10:40
по статията работи: econ.bg
Инициативата се проведе на паркингите на 25 магазина от веригата в продължение на месец
Хиляди българи научиха най-обичаните хора на безплатни уроци, организирани от BILLA
Снимка: M3 Communications Group, Inc.

Хиляди българи се включиха в безплатните уроци по народни танци, организирани от BILLA България в 20 града в страната. Всяка събота и неделя в продължение на месец любителите на фолклора имаха възможност да научат едни от най-любимите български хора на паркингите на 25 магазина от веригата. Инициативата премина с много настроение и привлече българи от различни поколения, които заедно играха дунавско хоро, ширто, ганкино, еленино и др.

Уроците по народни танци се провеждат в рамките на националната кампания „Ние обичаме България“, която цели подпомагането на значими паметници на културата. Тази година проектът подкрепя Мадарския конник.

„Щастливи сме, че благодарение на BILLA жителите на 20 града в страната научиха някои от най-обичаните български хора безплатно. По този начин всички заедно показахме, че се гордеем с фолклора си и искаме да го съхраним, защото той е уникално богатство. Инициативата ни привлече огромен интерес и в нея се включиха хора на различна възраст, с различни професии и интереси, но обединени от едно – любовта си към народните танци. Именно в това се състои магията на българското хоро – то ни събира и ни кара да се чувстваме силни, щом сме заедно“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Безплатните уроци по народни танци се проведоха в партньорство с местни фолклорни школи, които обучават любители. Всеки танцов състав имаше възможност да подготви видео със свое изпълнение и да участва в състезанието „Танцувай за България“, организирано от BILLA. Компетентно жури от представители на Национален фолклорен ансамбъл „Българе“ излъчи четирима победители, след което потребителите във Facebook гласуваха за своя любимец в специално приложение. Школата, чието видео събра най-много гласове, е „Български огън“ от София. Тя ще се представи на сцената на големия благотворителен концерт в подкрепа на Мадарския конник на 31 май в зала „Арена Армеец“. 

Валя Балканска и Петър Янев, Силвия Кацарова, Теди Кацарова, D2, 100 кила, Орлин Павлов, Панайот Панайотов, 100 каба гайди, ансамбъл „Българе“, Преслава, Десислава, Славка Калчева и Ивелина Колева ще зарадват публиката в Арена Армеец със своите изпълнения. Билетите за концерта са на символична цена от 10 лв. и могат да бъдат открити във всички магазини на BILLA в София, както и в мрежата на Тикетпро.

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen и BILLA-Vorteilsreisen). 

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни, REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12.72 млрд. евро.

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

Веригата е представена в 37 града в страната със 111 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети. 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...