Българската туристическа индустрия не се появява в света на Интернет. Браншът трябва да инвестира средства и да положи усилия, за да може хотелите да заемат челни позиции в интернет търсачки, като Google например. В този паралелен свят нашата индустрия отсъства. Това заяви за Econ.bg Красимир Симонски, изпълнителен директор на eCommerce Academy - компанията-организатор на международна туристическа конференция, която се провежда в София от днес до петък. Econ.bg е медиен партньор на форума.
Според Симонски туристическите ни обекти не се маркетират по подходящ начин. В резултат на това туризмът ни остава малко познат на света.
Повечето български хотели имат сайтове. Те обаче са толкова тежки и натрупани с информация, че стават неприложими за потребителя. Трябва да се направи така, че на посетителя да не му се налага да рови в секции и подсекции, за да намери най-първичната, опознавателна информация за хотела, смята специалистът.
Такава информация трябва да се разположи на сайта така, че на клиента да не му отнема много време да я намери. Веднъж впечатлен от мястото, всеки посетител при желание ще отдели време да проучи и другата информация за обекта, каза още Симонски.
Според него хотелиерите трябва да осъзнаят, че усилията им не трябва да се изчерпват с пускането на сайта на хотела. Напротив - ако искат да бъдат разпознати сред конкурентите в България, те трябва обновяват сайта непрекъснато. Актуални видеоматериали и ежедневни новини са добър показател, че на конкретния хотел може да му се има доверие, коментира Симонски.
Още от конференцията: