ЧЕЗ откри обновен Център за обслужване на клиенти в Монтана

03.04.2008 | 17:08
по статията работи: Апостол Апостолов
Проектът "Офиси на светло" има за цел обновяването на всички центрове за клиенти

В Монтана днес беше открит обновен Център за обслужване на клиенти на "ЧЕЗ България". С него офисите на ЧЕЗ България, които отварят врати с изцяло нов интериор и корпоративна визия стават тринадесет в Западна България, съобщиха от компанията.

Новите офиси осигуряват пълната гама от услуги, свързани със снабдяването и разпределението на електроенергия като: присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат на фактура, техническа проверка на електромера и т.н.

Проектът „Офиси на светло” има за цел обновяването на всички центрове за клиенти според стандартите на ЧЕЗ за местата и нивото на обслужване и по този начин да осигури повече комфорт за клиентите и по-добри условия за комуникация.

Проектът цели също унифициране на обхвата и качеството на предлаганите услуги във всички центрове за клиенти. Стратегията предвижда и разширяване на дистанционното обслужване чрез CALL-център и Интернет.
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 20.11   284 г. – Диоклециан става римски император. 1194 г. – Палермо (Сицилия) е завладян от император Хайнрих VI. 1541 г. – Жан Калвин представя теорията си...