В Монтана днес беше открит обновен Център за обслужване на клиенти на "ЧЕЗ България". С него офисите на ЧЕЗ България, които отварят врати с изцяло нов интериор и корпоративна визия стават тринадесет
в Западна България, съобщиха от компанията.
Новите офиси осигуряват пълната гама от услуги, свързани със снабдяването и разпределението на електроенергия като: присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат
на фактура, техническа проверка на електромера и т.н.
Проектът „Офиси на светло” има за цел обновяването на всички центрове за клиенти според стандартите на ЧЕЗ за местата и нивото на обслужване и по този начин да осигури повече комфорт за клиентите и
по-добри условия за комуникация.
Проектът цели също унифициране на обхвата и качеството на предлаганите услуги във всички центрове за клиенти. Стратегията предвижда и разширяване на дистанционното обслужване чрез CALL-център и
Интернет.