Компанията ще инвестира 1 милиард юана (145 милина долара) в четири действащи оператора на пазара на онлайн игри. Това са руската Mail.ru, холандската TFJoy, китайската Efun и близкоизточната ONEMT.
„Европейският, американският, японският и южнокорейският пазари се разглеждат вече като зрели, докато в същото време близкоизточният нараства бързо през последните две години, а тези в Латинска Америка и Югоизточна Азия са нововъзникващи и имат голям потенциал", коментира Саймън Шъ, президент на поделението „Алибаба Геймс".
Той добави, че компанията вече има солидни позиции на такива пазари като Индия и Индонезия. През последните десет години китайският пазар на онлайн игрите бележи двуцифрен ръст, и в 2014-та надхвърли 100 млрд. юана.
Продажбите за миналата година са били за 166 млрд. юана – 17,7% повече от тези за 2015 г. Компаниите, които доминират тук са Tencent Holding Ltd. и NetEase Inc.