"Делойт и Туш" ще правят инвестиционния маркетинг на България

08.12.2004 | 17:20
по статията работи: econ.bg
Анализът ще бъде извършен в две последователни фази

 

Международната консултантска компания "Делойт и Туш" ще прави инвестиционния маркетинг на България. Тя спечели конкурса на Министерството на икономиката за изготвяне на анализ на международната инвестиционна среда и на възможностите за привличане на преки чуждестранни инвестиции в България, съобщи вицепремиерът и министър на икономиката Лидия Шулева след днешното заседание на Съвета за икономически растеж /СИР/.

Анализът ще бъде извършен в две последователни фази, като реализацията на втората ще е следствие на успешно изпълнение на първата фаза, уточни Шулева.

Първата фаза предвижда изготвяне на анализ на международната инвестиционна среда, като срокът за изпълнението й е до 25 дни от датата на подписването на договора с Министерството на икономиката, посочи вицепремиерът Шулева.

Втората фаза включва изготвяне на анализ на възможностите за привличане на преки чуждестранни инвестиции в България, като срокът за изпълнението й е 45 дни от приемането на изпълнението на първата фаза, допълни Шулева. /dnevnik.bg

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 26.02   364 г. – Валентиниан I става римски император. 1616 г. – На Галилео Галилей е забранено да преподава астрономията на Николай Коперник, като противоречаща на...