Международната консултантска компания "Делойт и Туш" ще прави инвестиционния маркетинг на България. Тя спечели конкурса на Министерството на икономиката за изготвяне на анализ на международната инвестиционна среда и на възможностите за привличане на преки чуждестранни инвестиции в България, съобщи вицепремиерът и министър на икономиката Лидия Шулева след днешното заседание на Съвета за икономически растеж /СИР/.
Анализът ще бъде извършен в две последователни фази, като реализацията на втората ще е следствие на успешно изпълнение на първата фаза, уточни Шулева.
Първата фаза предвижда изготвяне на анализ на международната инвестиционна среда, като срокът за изпълнението й е до 25 дни от датата на подписването на договора с Министерството на икономиката, посочи вицепремиерът Шулева.
Втората фаза включва изготвяне на анализ на възможностите за привличане на преки чуждестранни инвестиции в България, като срокът за изпълнението й е 45 дни от приемането на изпълнението на първата фаза, допълни Шулева. /dnevnik.bg