„Петрол” ще бъде четвъртата компания, която предлага на своите клиенти мобилна услуга. Това съобщиха от дружеството по време на пресконференция днес, предаде Агенция “Фокус”. Особеното при услугата
е, че тя ще има единна цена за всички мобилни и стационарни оператори и за изпращане на съобщения. Продуктът ще има национална дистрибуция. От средата на тази седмица – след сряда, започва активната
му продажба.
Цената за една минута разговор ще бъде 29 ст. с ДДС, цената на съобщение – 12 ст. с ДДС. 7,68 лв. е цената на предплатения пакет, в който са включени 5 лв. време за разговори. Всеки предплатен пакет
носи и 2 % отстъпка еднократно в мрежата на „Петрол”. Презареждането също носи допълнителни отстъпки.
Продуктът е SIM карта, префиксът – 098. Използваме нормалните честоти на мобилните мрежи в България. С "Мобилтел" ЕАД имаме търговско споразумение за използване на мрежата, от която ще се излъчва
сигналът. Роуминг може да се използва, ако клиентът пожелае. Покритието на компанията, която ще се казва "Петрол Мобайл", е 99%, обясни Светослав Йорданов, изпълнителен директор на „Петрол” АД.
Пакетът е предплатен, може да се ползва само за мобилни разговори и съобщения, без това да включва Интернет, MMS и др.
От компанията посочиха, че към момента нямат интерес към лиценз за мобилен оператор.
Ваучерите за презареждане на мобилната услуга, която ще предлага „Петрол” АД, ще бъдат с номинал 4 и 8 лв. Отстъпката при номинал 4 лв. ще бъде 0.5 %, а при 8 лв. – 1.1 % в мрежата на компанията при
закупуване на стоки и горива, обясни още Йосифов.
До края на годината от „Петрол” се надяват ползващите новата услугата да бъдат около 50 000, в средносрочен план до година и половина – 200 000 души.
На въпрос, ще има ли конкуренция с „24 часа” и „Труд”, които ще предлагат такъв продукт, Йосифов отговори, че продуктите са коренно различни. „Техният продукт е позициониран към това клиентите да
получават новини безплатно, ако го ползват, ние даваме възможност те да намалят сметката си за горива – сегментът е различен”, каза той.