От 18 февруари „Топлофикация София” АД предоставя нова безплатна телефонна линия 0 700 17 122. На този телефон в почивните и празнични дни, както и в извънработно време, клиентите ще могат да получат актуална и навременна информация за възникналите аварии по топлопреносната мрежа. Това съобщиха от пресцентъра на компанията.
При възникнали проблеми с топлоподаването в отделна сграда или вход, клиентите могат да се обръщат към обслужващия топлорайон на следните телефони:
- ТР”София” – 931 49 49;
- ТР”София Изток” – 970 99 32;
- ТР”Земляне” – 859 01 95;
- ТР”Люлин” – 934 00 80.
Клиентите могат да оставят денонощно съобщения на Автоматичната телефонна линия 958 01 55 / на цената на един градски разговор/.
При аварии клиентите могат да се обръщат към Аварийно-диспечерската служба, която осъществява ежедневно 24-часово дежурство. Телефоните за връзка с дежурните аварийни екипи са 951 51 96 и 951 52 58.